sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Dorel Vișan în campanie electorală

Ieri seara am vazut la Realitatea TV pe Dorel Vișan (ca susținător a lui Victor Ponta) și Florin Zamfirescu, susținător a lui Klaus Iohannis.

Eu sînt de acord cu Florin Zamfirescu, cu absolut toate argumentele lui și felul cum le-a spus. Jos Pălăria!

Dar mi-a plăcut foarte foarte mult de Dorel Vișan. Eu nu a ales să combată pe aceleași argumente ale susținătorilor lui Ponta, mai mult sau mai puțin plătiți. El a spus că îl cunoaște personal pe Ponta și că i-a plăcut că a știut să recite din Eminescu. Și a spus asta de mai multe ori.

Esența a ceea ce a zis el este că noi sîntem oameni și trebuie să judecăm ca oamenii pe alți oameni. Mi-a plăcut foarte mult!

Cred ca așa ar arăta o campanie electorală ideală (nu există pe nicăieri din câte știu eu), să vorbim mai mult despre oameni. Despre noi și despre ei ca oameni. Jos Pălăria!

Dacă în campania asta electorală ar fi  făcut campanie oameni de calibrul lor, cu argumentația lor, am fi fost de un milion de ori mai câștigați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu