duminică, 16 noiembrie 2014

Cum e cu votul in diaspora

Am citit eu un comentariu elevat al lui Mirel Palada ca in strainatate sint doar 1% dintre romani. Dar atunci nu inteleg de ce nu au facut ce trebuia ca sa fluidizeze votarea, de ce nu au facut mai multe sectii de votare sau orice altceva? Ar fi evitat si demonstratiile masive din ultimele doua saptamani, ar fi dovedit respect pentru toti care vor sa voteze si profesionalism.

De ce nu au facut-o?

Aveau mai multe optiuni, cea mai simpla sa adauge mai multi oameni/stampile si sectii de votare, una mai complicata dar fara probleme era sa faca o ordonanta de urgenta care sa permita mai multe sectii de votare.

Explicatia mea:

1. au musamalizat demonstratiile, cele de vineri nu au fost prezentate nici macar in jurnal la TVR. Ca sa nu mai zic de televiziunile aservite. Sint siguri ca romanii care ii voteaza pe ei nu sint influentati si nu le pasa. Restul, cei care au alta parere, sint prosti, nu conteaza.

2. votul din diaspora poate face diferenta. Din ce am citit eu in tara sondajele arata 50-50%, votul din diaspora va face diferenta. Asta e batalia

Sper sa iasa si aici cat mai multi tineri sa voteze, in locul celor din diaspora care nu vor apuca azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu