sâmbătă, 1 noiembrie 2014

3 motive pentru care merg la vot

Motivele mele:
1. Daca nu mergem noi la vot se voteaza ei intre ei. Votul meu e important, daca nu ar fi asa nu ar cheltui politicienii atat de mult ca sa ma convinga cat de buni sint ei

2. Parerea mea conteaza, indiferent daca e pentru un candidat sau contra altuia sau contra altora. Sint sigura ca si eu am contribuit la rezultatul alegerilor in trecut. 

3. De rezultatul alegerilor depinde ce se va intampla in Romania de acum incolo si e important pentru noi si pentru copiii nostri.

Mi-ar placea sa spun ca nu mi-a parut niciodata rau ce a iesit dupa ce am votat in trecut dar nu e cazul. Maine voi vota cu cineva care imi place si sper sa castige alegerile.

Despre primele alegeri din 1990 - si informatii si despre alegerile din Romania de-a lungul timpului:
Primul test electoral din istoria post comunistă a României a fost reprezentat de alegerile generale din 20 mai 1990, care s-a desfășurat pe baza decretului CPUN nr. 92 din 14 martie 1990 privind alegerea Parlamentului și a Președintelui României. Decretul stabilea că Parlamentul va fi ales prin vot…
RO.WIKIPEDIA.ORG

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu